Obsah
Vytvorenie firmy #
- Po prihlásení do vášho Doklado účtu otvorte Zoznam firiem a kliknite na tlačidlo Pridať svoju firmu (ak chcete spracovávať doklady firmy, ktorú máte uvedenú vo fakturačných údajoch), alebo na tlačidlo Pridať firmu (ak chcete spracovávať doklady inej firmy).
- Vyplňte základné údaje o firme a vyberte z možností účtovný program ABRA.
- Doplňte údaje z url do políčka Host url a Organizácia.
Uvádzajte bez lomítok - V účtovnom programe ABRA vytvorte nového používateľa s prihlasovacím menom a heslom (návod sa nachádza nižšie). Doplňte názov používateľa a heslo do aplikácie Doklado.
- Firmu vytvorte kliknutím na tlačidlo Uložiť a pridať firmu.
- Prejdite do Účtovných nastavení v detaile firmy. V nastaveniach ABRA kliknite na tlačidlo Synchronizovať a vyberte nastavenia pre jednotlivé položky a uložte.
- Podľa preferencií používania môžete takto synchronizovať sekciu Partneri, Účtovné nastavenia – Účtovné položky, Strediská, zákazky, Činnosti, Pokladňa a Banka.
Postup pre vytvorenie nového používateľa v ABRA #
- Prejdite do sekcie Nástroje – Osoby a používatelia.
- Vyplňte sekciu Nový.
- Kliknite na tlačidlo Uložiť a zatvoriť.
Banka #
- Je potrebné si spárovať účet s bankou cez Správu bankových účtov. Prejdením do sekcie Banka v nastaveniach firmy a potvrdením tlačidla Synchronizovať sa synchronizujú bankové účty z ABRA do Doklado.
- V účtovných nastaveniach – Základné nastavenia v časti export je možné: Povoliť automatickú synchronizáciu bankových transakcií s účtovným softvérom. (Toto nastavenie poskytne automatický prenos údajov bankových transakcií z banky v Doklado do ABRA. Táto synchronizácia je platná len pre účtovný softvér ABRA). Tieto údaje sa dajú spracovať aj manuálne.
Sťahovanie/export výpisov z Banky #
V zozname firiem vyberte firmu a prejdite do sekcie Banka. Vyberte požadovaný rozsah výpisov, následne kliknite na tlačidlo Stiahnuť a zvoľte formát Abra. Údaje sa automaticky prenesú do programu ABRA.